GFP verzorgt verschillende online voordeelprogramma’s via de unieke Web2Print-applicatie CoupOnLine. Met CoupOnLine laat u uw klanten zelf kiezen op welke attracties, musea of andere activiteiten zij korting willen krijgen. Het aanbod beschikbare coupons kan worden (aan)gevuld met uw eigen aanbiedingen. CoupOnLine is white label beschikbaar en eenvoudig aan te passen aan de wensen van iedere organisatie. Hiermee is het voor u een eenvoudige manier om tegen lage kosten te werken aan klantenbinding en werknemerstevredenheid. Onder andere Centraal Beheer Achmea, KPN en Bruynzeel Keukens zetten CoupOnLine al in onder hun klanten.

Met CoupOnLine maakt u uw klanten blij met de coupons – en daarmee blij met u – in ruil voor interessante informatie over hun voorkeuren en gedrag. Deze informatie kunt u gebruiken om uw klanten beter te leren kennen en begrijpen. Bovendien is het CoupOnLine-programma een ijzersterke lead generator. Prospects zijn eenvoudig naar het systeem te leiden en moeten hun gegevens achterlaten om de transactie te kunnen voltooien.

Dit is hoe het werkt: uw klant ontvangt een persoonlijke code, waarmee hij kan inloggen op CoupOnLine. Daar vindt hij een ruim aanbod aan kortingscoupons, onder meer voor Landal GreenParks, Wellnessresort de Zwaluwhoeve, Safaripark Beekse Bergen en Attractiepark Duinrell. Hieruit mag hij zes coupons kiezen, waarmee hij tot wel honderd euro voordeel kan krijgen. Deze coupons krijgt hij direct thuisgestuurd, opgemaakt in uw huisstijl en gedrukt op luxe, 200 grams FSC-papier.

CoupOnLine kan worden toegespitst op een specifieke doel- of productgroep. Hieronder volgt een aantal voorbeelden van toepassingen.